איגי – ארגון נוער גאה - כיוונים

איגי – ארגון נוער גאה

איגי

ארגון הנוער הגאה הוקם בשנת 2001 על ידי יניב ויצמן וגל אוחובסקי. באותה תקופה כבר התארגנו מספר קבוצות נוער, שפעלו במקומות שונים בעזרת האגודה. השניים יזמו להקים ארגון ארצי עצמאי.

בארגון כ-400 מתנדבים ומתנדבות ומעל ל-4,000 חניכים וחניכות הנוכחים בפעילות השוטפת לאורך השנה. איגי שם לעצמו כמטרה לפעול למען העצמה של בני נוער וצעירים להט"בים במטרה לייצר עבורם מקום חברתי משמעותי ולעודד אותם לקחת חלק בעיצוב הקהילה בפרט והחברה הישראלית בכלל.

 הארגון פועל למען חינוך ושינוי חברתי עבור נוער להט"בי והטרו-סקסואלי כאחד ופועל למיגור תופעות אלימות, גזענות וגילויי הומופוביה לשם יצירת חברה צודקת, שוויבשנים האחרונות הארגון הכפיל פי 3 את גודלו, ולראשונה נוצרו רכזות/י פעילות לפי האזורים הגיאוגרפים השונים (דרום, צפון ומרכז), מתוך רצון לחזק את הפעילות בפריפריה, ולייצר מוקדי פעילות חזקים ומשמעותיים גם מחוץ לתל אביב. ב-2010 יצאה לראשונה גרעין שנת השירות של איגי שפעל בתל-אביב יפו יחד עם הנוער העובד והלומד. ב-2015 הוקמה דירת שירות לאומי הראשונה של איגי בבאר-שבע. שלוש שנים לאחר מכן איגי קיבלה הכרה כגוף משלח, ומאז ועד היום איגי ממשיכה לשלוח קומונות של שנת שירות ושירות לאומי.

קישור לאתר התנועתי: לחצו כאן

מייל : office@igy.org.il

כתובת

ימי פעילות

פרטים ליצירת קשר 

עמוד ברשתות החברתיות

שכונה ב'

יום א – מועדון מטריה – פעילות לנוער טרנס וא-בינארי

יום ב – מועדון הביתה – פעילות חברתית לנוער להט"ב

יום ד – קבוצת חטיבה + קבוצת תיכון – פעילות חינוכית לנוער להט"ב

 

אינסטגרם:igy.org.il

פייסבוק:IGYIsrael

דואר אלקטרוני: office@igy.org.il

  • פברואר יוצא מן הכלל

    חודש שלם שמוקדש להשתלבות בחברה הישראלית, חיבוריות בין אוכלוסיות עם ובלי מוגבלות, ומחויבות לחברה מגוונת ומאוחדת. גם בפברואר וגם לאורך השנה אנחנו כאן במטרה לנרמל, לקרב ולחזק את הקשר בין הקהל הרחב לבין א.נשים עם מוגבלויות

  • עצמאות סופי לפרסום 1 ראשי

    אירועי עצמאות בעיר באר שבע

  • אירועים פורים בב"ש

    פורים 2022 בבאר שבע הולך להיות שמח מתמיד! החג ה-כ-י שמח ומבדח יוצא לדרך ואיתו אירועי פורים בכל רחבי העיר.

חדשות חמות!

    Sorry, no content matched your criteria.

דילוג לתוכן