מידע לספקים - התחברות לפורטל - כיוונים

ספק יקר שלום,

כידוע לך, בימים אלו עוברת חברת כיוונים שדרוג והתייעלות של מערך הספקים ומערכת התשלומים

כחלק מן השינויים הנדרשים, יש להעלות לפורטל הספקים חשבוניות חתומות דיגיטלית.

דרך הפורטל ניתן להעלות חשבוניות מס, חשבוניות זיכוי וחשבוניות עסקה

 

            אם ברשותכם חתימה דיגיטלית, אנא פנו באופן ישיר אל התמיכה הטכנית לצורך התחברות לפורטל הספקים

לטלפון 077-22-000-63 או למייל david@clouderp.io

 יש להשאיר הודעה – מענה מובטח תוך שעה

 

אם אין ברשותכם חיתום דיגיטלי, עליכם לדאוג לחיתום דיגיטלי כחוק ע"מ להתחבר לפורטל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות מחלקת ספקים, במייל : sapakim@kivunim7.co.il

מדוע כדאי לעסק של לעבור לחשבוניות דיגיטליות?

  1. מעקב ובקרה – לעומת שליחת חשבוניות במעטפה מבוילת, דרך דואר ישראל, חשבוניות אלקטרוניות נשלחות אונליין,  דרך דואר האלקטרוני. באמצעות שליחה און ליין באפשרותכם לעקוב אחר החשבוניות, להיות בטוחים שהן הגיעו ליעדן, ובמידה ולא התקבל עליהן אישור מיד עם רגע שליחתן, אפשר לשלוח אותן שוב לנמען. מה גם שלחשבוניות לא לוקח זמן להגיע אלא שהן מגיעות מעכשיו לעכשיו.
  2. יעילות מרבית בניהול העסק – יתרון נוסף של תוכנה להפקת חשבוניות וקבלות ממוחשבות אלו הוא שהן מייעלות את  פעילותו של העסק באופן משמעותי. ניהול החשבונות הופך להיות פשוט יותר, נוח יותר וקל לתפעול. הפקת חשבוניות במחשב הינו גם תהליך החוסך זמן עבודה יקר.
  3. חיסכון במשאבים ובעלויות – על מנת להפיק חשבוניות רגילות, צריך שיהיה את כל הציוד הנדרש, כגון: בולים, דפים ומעטפות, מדפסת טעונה בדיו או פנקס חשבוניות שנרכש במחיר מופקע. יתרה מכך, חלק מבעלי העסקים נאלצים לשלם דמי משלוח בדואר רשום, במידה וברצונם שהחשבוניות יגיעו ליעדן בבטחה.לעומת זאת, חשבוניות אונליין אינן דורשות נייר זמין, מדפסת או דיו, מפיקים אותן באופן ממוחשב והן מובילות לחיסכון משמעותי, במיוחד ביחס לחלופה.
  4. אבטחה מקסימלית – היות ומדובר במסמך דיגיטלי ולו חתימה אלקטרונית, הרי שהוא מאובטח לחלוטין. ניתן לראות אם נעשו שינויים במסמך והחתימה ייחודית לבעליו, כך שגם מהבחינה הזאת, אתם מכוסים.
  5. תרומה לתדמית העסק – היות וחשבוניות און ליין הן פתרון מתקדם וחדשני, הן תורמות לתדמית חיובית של העסק. העסק מזוהה עם קדמה וחדשנות, מה שמשפיע על איך שרואים אותו ועוזר לבניית המותג.
  6. תרומה לאיכות הסביבה – כאמור, לחשבוניות אונליין ישנם יתרונות רבים כאשר אחד הבולטים בהם הוא התרומה לאיכות הסביבה. השימוש בחשבוניות דיגיטליות מצמצם את הצורך בניירת המשרדית וחוסך במשאבים טבעיים ובעלי ערך רב.
דילוג לתוכן