על בית הספר לכדורסל של הפועל באר שבע-בני שמעון כבר שמעתם? - כיוונים

על בית הספר לכדורסל של הפועל באר שבע-בני שמעון כבר שמעתם?


תחום הכדורסל בבאר שבע קיבל בשנה האחרונה מקפצה חיובית, בין היתר בזכות הקבוצה הבוגרת של הפועל באר שבע-בני שמעון, אשר העפילה לראשונה בתולדותיה לליגת העל בכדורסל ובכך העלתה את תחום הכדורסל על סדר היום בבירת הנגב.

הדור הצעיר, ילדים ובני נוער אשר חולמים להיות שחקני כדורסל מובילים, יכולים להגשים את חלומם כבר מגיל צעיר, ולהתחיל את צעדיהם הראשונים בבית הספר לכדורסל של הפועל באר שבע-בני שמעון, המציע הרבה מעבר להיותו חוג כדורסל.

 לאור הביקוש הגובר בשנים האחרונות, יפתח בית הספר מוקדי פעילות נוספים בעיר, בין היתר בשכונות א', ב' ונווה נוי, וזאת במקביל למוקדים פעילות נוספים ברחבי העיר.

החוגים מתאימים לבנים ולבנות החל מגיל 4, והפעילות בהם מתקיימת בחלוקה לקבוצות לפי שכבות הגיל. החוגים מתקיימים פעמיים בשבוע והנרשמים נהנים מלבד הפעילות השוטפת, גם ממערכת כדורסל מקצועית, מטורנירים בחגים, מפעילויות חברתיות ומיציאה משותפת למשחקי קבוצת הבוגרים של המועדון שעלתה השנה לראשונה לליגת העל, כאמור. במשחקים אלו חניכי בית הספר עולים לפרקט בהצגת השחקנים ומשתתפים בתחרויות קליעה.

IMG-20180524-WA0025

השנה ייפתחו קבוצות ייעודיות אפילו לגילאי גן חובה, במטרה לחשוף בגיל צעיר ילדים עם פוטנציאל. במקביל לתוכנית הלימודים והאימונים, בה זוכים החניכים ללמוד את יסודות משחק הכדורסל, מקפידים במהלך הפעילות הקבועה על חיזוק הגוף של החניכים ועל פיתוח מרכיבים חשובים בהתפתחות הקאורדינציה וההתמצאות במרחב. עוד לומדים החניכים בקבוצה, על חשיבות המשמעת ועל עקרון שיתוף הפעולה, אשר כידוע, נחוץ לעיתים תכופות במשחק הכדורסל. בית הספר לכדורסל של הפועל באר שבע-בני שמעון חרט על דגלו מעבר לנושא המקצועי, גם חינוך לערכים בתוך הספורט ופועל לאורך השנה במגוון רחב של פעילויות ואירועים חברתיים.

IMG-20180119-WA0015

לבית הספר מנהל מקצועי ומנהל ארגוני וכל המדריכים מוסמכים, מנוסים ועובדים על פי תוכנית עבודה שנתית מוסדרת המותאמת לגילאים השונים.

ילדים וילדות אשר מתאימים מבחינה מקצועית ימשיכו ויתקבלו לקבוצות התחרותיות במחלקת הנוער של המועדון המובילה באזור הדרום.

אנו מזמינים את ילדי העיר להגיע, להתרשם באימוני ניסיון ולהירשם לחוגים השונים.

לרישום באתר חברת כיוונים : kivunim7.co.il/hugim

לבירור פרטים נוספים ניתן לפנות לעמית רשף 052-8375813

אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן