כיצד הפך חדר הכושר "ספורטיב GYM" בבאר שבע להצלחה מסחררת? - כיוונים

כיצד הפך חדר הכושר "ספורטיב GYM" בבאר שבע להצלחה מסחררת?


בתוך פחות מחמש שנים, חדר הכושר המפואר במרכז הקהילתי "רמות ספורטיב" בשכונת רמות, הפך לאחד מחדרי הכושר הטובים, המקצועיים והאיכותיים בבאר שבע. יצאנו לבדוק מה מסתתר מאחורי סיפור ההצלחה, וחזרנו מלאי מוטיבציה, ועם בשורה אחת שעשויה לשמח אתכם.

אימון בחדר כושר, צילום: דייגו מיטלברג

צילום: דייגו מיטלברג

המודעות לאורח חיים בריא, והפעילות האינטנסיבית בחיי היומיום של כולנו, הפכה את תחום הכושר והפעילות הספורטיבית בכלל, למבוקש מאוד בשנים האחרונות. נשים וגברים בכל הגילאים, מתאמנים בחדרי כושר, יוצאים להליכות, ריצות, אימונים אישיים, במטרה להרגיש טוב יותר, ולשפר את הבריאות. מחקרים רבים כבר הוכיחו כי קיים קשר מובהק בין שמירה על כושר גופני לבין שיפור תפקוד המוח.

דימה רזניקוב, צילום: דייגו מיטלברג

צילום: דייגו מיטלברג

עם הקמת המרכז הקהילתי החדש "רמות ספורטיב" בשכונת רמות, הוחלט להפעיל בו גם חדר כושר מקצועי, במחיר הוגן. המרכז, אשר משרת את רוב תושבי שכונת רמות, שייך לחברת "כיוונים", והוא אחד מהמרכזים הקהילתיים בעיר, בו מתקיימות לאורך השבוע עשרות פעילויות לצד מגוון רחב מאוד של חוגים לילדים ולמבוגרים. חדר הכושר, הוא אחד ממוקדי הפעילות הבולטים במרכז, והוא כולל היצע רחב של מתקני כושר שונים, חוגים ופעילויות ספורט, עם מיטב המאמנים, אשר מלווים באופן אישי את המתאמנים, אל עבר התוצאות הרצויות.

 צוות המדריכים, צילום: דייגו מיטלברג


צילום: דייגו מיטלברג

בין החוגים הרבים המתקיימים בחדר הכושר ניתן למנות את חוג הזומבה, HIIT, אימונים פונקציונליים, אימון רצועות, פילאטיס, CORE, יוגה, עיצוב וחיטוב, אימון ברזילאי, קיקיבוקסינג, ועוד. בימים אלו נפתחה גם הרשמה לסדרת מפגשי תזונה ואימוניים אישיים עם דיאטנית קלינית מקצועית.

 אימון בסטודיו, צילום: דייגו מיטלברג


צילום: דייגו מיטלברג

בעלות הוגנת ביחס לתמורה (בין 150-175 ש"ח לחודש), בזמינות גבוהה לאורך כל שעות היום, ובמיקום מרכזי בלב שכונת רמות, הופך חדר הכושר "ספורטיב GYM" לסיפור הצלחה. ויש גם בשורה משמחת – לאור ההצלחה של חדר הכושר, נבחנת  בימים אלו האפשרות להקים רשת עירונית של חדרי כושר דומים במרכזים קהילתיים חדשים נוספים אשר מוקמים בימים אלו, בין היתר בשכונת נחל בקע, ובשכונת נווה זאב. זה הזמן להיכנס לכושר, כבר אמרנו?

לפרטים והרשמה לחץ כאן

אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן