קרבי על הבר - כיוונים

קרבי על הבר


כחלק מפרויקט "רקרבי" שמוביל צה"ל שמטרתו עידוד גיוס ליחידות הקרביות, השטח מגיע לעיר באירוע ״קרבי על הבר״ בפעם הרביעית.

האירוע יתקיים בשיתוף עיריית באר שבע ומחלקת הנוער של חברת כיוונים, ביום רביעי, 19 בפברואר 2020 , כ״ד בשבט, בשעה 19:00 במנגה בר. צה״ל מזמין את בני הנוער לערב חד פעמי בבר מנגה בעיר כדי לשמוע הכל על השירות הקרבי בגובה העיניים ממפקדים בכירים ומלוחמים בשטח. במהלך המפגש יספרו הלוחמים והמפקדים על השירות ביחידות הקרביות ויענו על כל השאלות והתהיות מפי המלש"בים שמשתתפים.

מטרת המיזם היא להנגיש את היחידות הקרביות לבני הנוער לפני גיוסם לצה״ל, להעלות את המוטיבציה לשירות קרבי ולתת במה למפקדים וללוחמים לספר את סיפורם. האירועים הקודמים התקיימו ברחבי הארץ בשיתוף עיריית תל אביב, חיפה ורחובות.

באירוע ישתתפו מפקדים בכירים ביניהם: מח״ט צנחנים, אל״ם יובל גז, מפקד פלס״ר גבעתי, סרן אסף דמארי, מסו״ל בתותחנים, סרן חן חמרה ועוד. זהו האירוע הרביעי של מיזם ״קרבי על הבר״ כחלק מהמאמץ של צה״ל להפיג את החששות לפני הגיוס ולסייע לבני הנוער לשרת שירות משמעותי.

כחלק מפרויקט "רקרבי" שמוביל צה"ל שמטרתו עידוד גיוס ליחידות הקרביות, השטח מגיע לעיר באירוע ״קרבי על הבר״ בפעם הרביעית. צה״ל מזמין את בני הנוער לערב חד פעמי בבר בעיר כדי לשמוע הכל על השירות הקרבי בגובה העיניים ממפקדים בכירים ומלוחמים בשטח. במהלך המפגש יספרו הלוחמים והמפקדים על השירות ביחידות הקרביות ויענו על כל השאלות והתהיות מפי המלש"בים שמשתתפים.

מטרת המיזם היא להנגיש את היחידות הקרביות לבני הנוער לפני גיוסם לצה״ל, להעלות את המוטיבציה לשירות קרבי ולתת במה למפקדים וללוחמים לספר את סיפורם.

האירועים הקודמים התקיימו ברחבי הארץ בשיתוף עיריית תל אביב, חיפה ורחובות.

להרשמה: https://rakravi.co.il

תמונה ראשית לכתבה באתר כיוונים
אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן