ערב של אלופים – העיר מצדיעה לספורטאיה - כיוונים

ערב של אלופים – העיר מצדיעה לספורטאיה


עיריית באר שבע וחברת כיוונים הצדיעו לספורטאים מצטיינים בטקס חגיגי שנערך לציון סוף עונת 2017-2018

אגף הספורט בחברת 'כיוונים' הוקיר את ספורטאי באר שבע המצטיינים בטקס חגיגי שנערך בפארק הילדים במעמד רוביק דנילוביץ' – ראש העיר, שלומי נומה – מנכ"ל כיוונים, מאיר אלפסי – מנהל אגף הספורט העירוני.

אותות הוקרה והצטיינות הוענקו ל-74 ספורטאים וספורטאיות, אשר זכו להישגים במהלך עונת 2017/18.

נדמה כי לא היה ענף ספורט שלא בא לידי ביטוי; קראטה, רוגבי, קריקט, פוטבול ועוד, ענפים פחות מוכרים או נפוצים.

בזה אחר זה עלו על הבמה הספורטאים מענפי הג'ודו, אתלטיקה קלה, קראטה, באולינג, טניס שולחן, כדורגל, כדורסל, ועוד, וקיבלו אותות הערכה על פועלם לקידום הספורט ועל הישגיהם בענפים השונים.

במהלך הטקס חולקו גם ארבע צלחות אליפות לקבוצת מ.כ באר שבע בכדוריד, לקבוצת הפועל באר שבע טניס שולחן נשים, לקבוצת הכדורסל הפועל באר שבע – בני שמעון, ולקבוצת הכדורגל הפועל באר שבע נשים. הצלחות הוענקו בהוקרה על זכייתן של אותן קבוצות באליפות.

את הספורטאים הנרגשים שעלו לבמה לקול מחיאות כפיים ליוו מאמנים ותיקים כמו ויקו חדד, גרגורי סטרוסט, ברוך שפירא, רוני טסלר, מנדל ניימן, דני בלנרו, ליאוניד שולמן ועוד, כשברקע מסופר על תרומתם רבת השנים לקידום הספורט, בכלל והספורט ההישגי, בפרט.

אחד הרגעים המרגשים היה טקס חלוקת אותות הוקרה לשחקני קבוצת הכדורסל בכיסאות גלגלים חוס"ן באר שבע, לשחקן הביליארד מבית הלוחם באר שבע ולשחקני אגודת הכדור שער.

גביע מיוחד הוענק למאיר בוסקילה כהוקרה על פעילות רבת שנים למען ילדים, בני נוער וצעירים במרכז הקהילתי 'נירים' ולשחיין גיא ברנע, אשר פרש מקריירת השחייה עתירת ההישגים שלו.

כמו כן, נפרדה העיר ממנהלת מחלקת הספורט היוצאת, מורן מסיקה אידלמן וקיבלה את פניה של גלית חן, המנהלת החדשה.

ראש העירייה, רוביק דנילוביץ', אשר סחף את הקהל בנאומו, דיבר על התכניות העירוניות לביסוס הספורט, הקמת מתקנים עירוניים וטיפוח הספורטאים.
דנילוביץ' סיפר בהתרגשות על קריירת הספורט שלו ככדורגלן, תוך שהוא מדגיש כי בעיניו הספורט באופן כללי והיותו שחקן הפועל באר שבע, עד לסגל הבוגרים, הם שסללו את דרכו לתפקיד ראש העיר.

אגף הספורט בחברת 'כיוונים' שהוקם לפני כשנתיים חרת על דגלו את קידום הספורט בעיר ובכלל זה, ספורט בית ספרי, ספורט עממי, אירועי ספורט, מתקני ספורט איכותיים, וכמובן ספורט הישגי. האגודות הפועלות בעיר באר שבע זוכות לליווי ולגיבוי עירוני ומגיעות להישגים מרשימים בתחרויות ארציות ובינלאומיות.

מי שהסתובב בין השולחנות הרבים שכיסו את רחבת הדשא יכול היה לשמוע את ההתרגשות והכרת התודה של הספורטאים על קיומו של ערב, ועל ההכרה בעבודתם הקשה ושם אותם במרכז.

את הערב הנחו קרן כהן ולילך כרמי-ניסן, רכזות במחלקת הספורט.

 

צילום: דיאגו מיטלברג

ערב של אלופים
ערב של אלופים

אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן