סופ"ש בב"ש - יומיים של בילוי לכל המשפחה בבאר שבע - כיוונים

סופ"ש בב"ש – יומיים של בילוי לכל המשפחה בבאר שבע


באר שבע, המטרופולין הגדול של הנגב, הפכה בשנים האחרונות למוקד תיירותי המציע מגוון רחב של פעילויות לילדים, הורים, סבים וסבתות וגם לזוגות צעירים. עיריית באר שבע באמצעות החברה הכלכלית – מנהלת העיר העתיקה והתיירות, מזמינות אתכם לבנות לעצמכם את חבילת הסופ"ש המושלם לכל המשפחה בבאר שבע.

במהלך שלושה סופי שבוע בחודש מרץ: 6-7.3, 13-14.3, ו- 20-21.3, אתם מוזמנים לחוות את העיר העתיקה של באר שבע, בה תוכלו למצוא עולם מלא של תיירות, היסטוריה, תרבות, צבעים, סיפורים, ריחות וטעמים. העיר מציעה למבקרים הרבים שמגיעים אליה מרחבי הארץ והעולם, שלל אטרקציות תיירותיות ותרבותיות, אתרי לינה וקולינריה ייחודיים ואיכותיים מהם ניתן ליהנות במהלך סופ"ש שלם בבירה הדרומית.

אילו אטרקציות מיוחדות תוכלו למצוא? הרשימה ארוכה, אך הנה טעימה חלקית ממה שהולך להיות.

סיורי טעימות, אמנות והיסטוריה בעיר העתיקה של באר שבע

בסיור נשוטט בין הסמטאות, בעקבות סיפורים עתיקים וחדשים ונחווה את העיר דרך הטעם הייחודי רק לה, נכיר את המאפיינים התרבותיים של העיר ונבין מהו סוד האווירה הקסומה ונטעם בסיור מספר טעימות ונפגוש את האנשים שעומדים מאחוריהן.

ההרשמה נעשית דרך אתר www.visitbr7.co.il

 

מרכז מבקרים בינלאומי באר אברהם

סיפורו של אברהם אבינו, שהוא אבן הפינה של ההיסטוריה היהודית ושל העיר באר שבע. הסיור במרכז עושה שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים, מיצג אורקולי וסרט בתלת ממד, וכל אלו יוצרים עבור המבקר חוויה מרשימה ומעשירה.  לפרטים והזמנת כרטיסים: 08-6234613 (שלוחה 1)

 

גלריית טרומפלדור

בשיתוף המחלקה לאמנות מאוניברסיטת בן גוריון, הגלריה הפכה בשנים האחרונות למוקד תרבות ותיירות מרכזי בעיר העתיקה בבאר שבע ויצרה קהילה של יוצרים ויוצרות מכל תחומי האמנות הפועלים בה. הגלריה שמה לה כמטרה מרכזית להציג אמנות מקומית ולקדם פעילות תרבותית בעיר העתיקה בבאר שבע. לכבוד אירועי סופ"ש בב"ש, תעלה תערוכת יחיד חדשה וחגיגית "ליקוי מאורות" ובה יוצגו יצירותיו של פרופ' חיים מאור. הכניסה חופשית למבקרים.

לפרטים נוספים: טלפון:  08-6247706, Trumpeldor.gallery@gmail.com

 

מוזאון הנגב לאמנות ומוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח

מתחם המוזאונים בעיר העתיקה כולל את מוזאון הנגב לאמנות והמוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח השוכנים במבנה היסטורי מקושט חצר ציורית ובהם תערוכות מתחלפות ותערוכות קבע. בואו עם כל המשפחה לגלות את אוצרות המוזאונים – פעילות משפחתית חווייתית.

לפרטים אודות הפעילות: טלפון:   08-6993535.

 

את רשימת הפעילויות המלאה ניתן למצוא באירוע בפייסבוק.
לפרטים>> לחצו כאן

אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן