מרוץ הלילה של באר שבע - כיוונים

מרוץ הלילה של באר שבע


מרוץ הלילה של באר-שבע כבר ממזמן הפך להיות מסורת, זו השנה השביעית ברציפות ואין פלא שהוא הפך להיות הצלחה מסחררת; עם במות אקטיביות, הופעות ומוסיקה, דוכנים מגוונים ואלמנטים זוהרים שמפוזרים לקהל ומאירים את העיר באורות קסומים – ממש לא כדאי לכם להישאר בבית! גם אם אתם לא בעניין של ריצה, אנחנו ממליצים לכם לשים בגדים נוחים ולצאת לעשות סיבוב רגלי בעיר; כי באר שבע אמנם מאופיינת במזג אוויר חם ומהביל בימים, אך ידועה בעיקר בערבים הנעימים שלה.

המרוץ שמנוהל על ידי חברת כיוונים – החברה העירונית לתרבות הפנאי בבאר שבע, ביוזמת עיריית באר שבע והפקתה של חברת כפיים הינו חלק ממגמת פיתוח הספורט והאקטיב לייף סטייל בעיר וכבר הפך למסורת מהנה בקרב תושבי העיר ואורחיה. המרוץ מתקיים כחלק מאירועי שבוע הספורט של ישראל.

ביום המרוץ, רחבת העירייה תלבש חג עם מתחם EXPO מרהיב, שיכלול מציגים מובילים מעולמות האקטיב לייף סטייל, במת חימום ומתחמי הפעלה לכל המשפחה הפתוחים לקהל הרחב.

מרוץ הלילה
מרוץ הלילה

 

נקודת הכינוס בה יוזנקו הרצים וזו הנקודה שבה גם יסיימו – היא ברחבת העירייה וכבר בשעה 18:00 יחל הפנינג הספורט הגדול של העיר עם מתחם איפור זוהר, במות אקטיביות והרבה אנרגיה טובה שתכין את הרצים לקראת הזינוק.

בשעה 20:00 יתחילו ההזנקות למסלולים השונים ובסיום המרוץ תתקיים מסיבה במתחם העירייה עם מיטב האמנים. תעשו לעצמכם טובה ובואו להשתתף במרוץ! לא כרצים זאת אומרת, אלא כמעודדים, צופים; ולו רק כדי להיות חלק מהאווירה האנרגטית והמחשמלת שיש בעיר בלילה הזה!

ההרשמה נסגרה ביום ראשון אבל מי שבכל זאת ירצה לקחת חלק אקטיבי במרוץ יוכל להירשם בערב עצמו על בסיס מקום פנוי במתחם חלוקת הערכות.

מרוץ הלילה
מרוץ הלילה

מפת הסדרי התנועה >> לחץ כאן

פירוט הסדרי הנגישות >> לחץ כאן

עדכוני התחבורה הציבורית >> לחץ כאן

אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן