כיוונים קיבלו את תעודת “גן בטוח” שנה שלישית ברציפות! - כיוונים

כיוונים קיבלו את תעודת “גן בטוח” שנה שלישית ברציפות!


שנה שלישית ברציפות!

שמחים לבשר לכם כי כל מעונות היום של כיוונים עברו בהצלחה סדרת בדיקות מקיפה ע"י המהנדסים המנוסים והמיומנים של ענף צעצועים במכון התקנים הישראלי, על מנת לוודא שהגן בטוח לשימוש הילדים ולהפחית את הסיכוי לפגיעת הילדים ברחבי המעון והחצר.

מכון התקנים הישראלי (מת”י), פרסם תקן בטיחות חדש בשם “גן בטוח”, שהוא לטענת אנשי המכון התקן המחמיר ביותר בארץ, בנושא בטיחות גני ילדים ומעונות יום. ב”כיוונים” המפעילה ברחבי העיר 8 מעונות יום לילדים בבאר שבע, דרשו לעמוד בתקן החדש. אחרי מספר בדיקות של נציגי מת”י, קיבלו כל 8 המעונות את תעודת “גן בטוח” כהוכחה שנמצאו עומדים בכל דרישות הבטיחות.

במהלך הבדיקה, עברו מהנדסי מת”י על כלל האביזרים בכל מעון, לרבות צעצועים, כיסאות ילדים, הליכונים, עריסות ומיטות. בבדיקה בוחנים המהנדסים האם המוצר בטיחותי לחלקי גוף של ילדים, האם יש פוטנציאל פגיעה לילד מהמוצר והאם המוצר עצמו עומד בתקני הבטיחות מבחינת חומר ייצור, צבע ועוד. בסיום הבדיקה הראשונית, מקבל המעון דו"ח מפורט על כלל האביזרים, ומוצר שנמצא פגום מסולק משטחו.

שי לוצקי (מנהל מחלקת בטיחות וגהות וביטחון בחברת “כיוונים”): “זו השנה השלישית בה יזמנו וליווינו את פרויקט ‘גן בטוח’ ב’כיוונים’, כדי לוודא עמידה בתקנים המחמירים ביותר. למרות שאנו מפוקחים באופן שוטף מול משרד הכלכלה ומשרד הבריאות, החלטנו לבצע בדיקה נוספת לפי הדרישות של מת”י. ‘כיוונים’ רואה בבטיחות הילדים ערך עליון, והפעולות שלנו בנושא הן המשך ישיר לכך”.

כעת, אתם יכולים להיות בטוחים שהקטנטנים שלכם נמצאים לא רק בסביבה חמה ואוהבת, אלא גם בסביבה מוגנת מסכנות. אנו עומדים בדרישות מפרט "הגן הבטוח" של מכון התקנים הישראלי.

מעונות היום של כיוונים קיבלו את תעודת הגן הבטוח
מעונות היום של כיוונים קיבלו את תעודת הגן הבטוח
מעונות היום של כיוונים קיבלו את תעודת הגן הבטוח
אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן