לא רק משחק ילדים: הנגב ZOO ממחזר צעצועים וכדורי משחק ישנים לטובת בעלי החיים בגן - כיוונים

לא רק משחק ילדים: הנגב ZOO ממחזר צעצועים וכדורי משחק ישנים לטובת בעלי החיים בגן


"הנגב ZOO" בבאר שבע יוצא בפרויקט מיחזור, כחלק מתפיסת העולם של הגן בנוגע לשמירה על הסביבה, ומבקש מהציבור למסור צעצועים וכדורי משחק ישנים. בנגב ZOO המנוהל על ידי חברת כיוונים, החברה לתרבות הפנאי בבאר שבע, סיפרו כי האריות נהנים לרדוף אחרי כדורים, הזאבים אוהבים לשחק עם הבובות והקופים אף משחקים עם משאיות צעצוע.

כחלק מפעילות הגן, עובדי נגב ZOO מחפשים כל הזמן עוד שיטות לאתגר את בעלי החיים בפעילויות המשמרות את האינסטינקטים החייתיים שלהם.

ספי חורש, מנהל הדרכה בנגב ZOO, סיפר: "נגב ZOO הינו מקלט לחיות בר בבאר שבע. כחלק מתפיסתו החינוכית של גן החיות, דוגל צוות הגן במחזור, שימוש חוזר והפחתת הצריכה. לכן אנו פונים לקהל הרחב בבקשה לעזרה עם צעצועים ישנים השוכבים בבית. צעצועים וכדורים יכולים לשמש כאמצעיים להעשרת חיי היום-יום של בעלי החיים. הצעצועים משמשים את המטפלים ביצירת אתגרים וחידות לבעלי החיים ובכך מעודדים אותם לבטא התנהגויות טבעיות: בשביל החיות לרדוף אחרי כדורים מדמה את המרדף אחרי ציד, בובות וצעצועים דומים גורמים להם לחקור את הסביבה ואף לשחק אחד עם השני וחלק מהחיות נהנות אפילו רק מהצבעוניות והריחות של הצעצועים".

משפחות המעוניינות לתרום צעצועים וכדורים מוזמנות להגיע לנגב ZOO בבאר שבע ולהגיש את חבילות התרומה להנהלת הגן. החיות יודו לכם מאוד.

נגב ZOO ממחזר צעצועים וכדורי משחק ישנים לטובת בעלי החיים בגן
אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן