בקרוב בבאר שבע: קורס 'הגנה עצמית' המשלב נשים המתמודדות עם מחלה נפשית - כיוונים

בקרוב בבאר שבע: קורס 'הגנה עצמית' המשלב נשים המתמודדות עם מחלה נפשית


בחודש נובמבר יפתח בבאר שבע קורס 'הגנה עצמית' של מחלקת קהילה בחברת 'כיוונים'. הקבוצה מעורבת מנשים המתמודדות עם מחלה נפשית לצד נשים מהקהילה ומתקיימת במסגרת תכנית 'עמיתים'.

תכנית 'עמיתים' היא תכנית ארצית שמטרתה שיקום והחלמה של אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית תוך שילובם בקהילה. התכנית פועלת בבאר שבע זו השנה השנייה באחריות מחלקת קהילה בחברת 'כיוונים'. במסגרת התכנית יפתח בחודש נובמבר קורס 'הגנה עצמית' לנשים בלבד אשר יורכב ממשתתפות המתמודדות עם מחלה נפשית ונשים מהקהילה. בקורס ילמדו טכניקות הגנה עצמית ויתאמנו באומנות לחימה בהדרכת מאמנת מקצועית לקרב מגע.

מטרת הקורס הוא לאפשר לקהילה להכיר יותר לעומק מהי התמודדות עם מחלה נפשית, ולבנות עבודה משותפת וקשרים עתידיים בין המשתתפים לבין הקהילה. מציאת בסיס משותף – חוויות החיים המורכבות והייחודיות של נשים סביב ביטחון עצמי ופיזי, מקום במרחב, גוף והיחס אליו והכרה בהשפעתן של חוויות אלו על הנפש. רכישת כלים בהגנה עצמית, בניית ביטחון עצמי, תחושת מסוגלות עצמית, אסרטיביות, שיפור היכולת לניתוח מצבים וקבלת החלטות, הכרות עם שפת גוף ושליטה עליה, שיפור הכושר הגופני ואימוץ אורח חיים בריא. ההשתתפות בקבוצה תתאפשר לאחר ראיון אישי על מנת להרכיב קבוצה הומוגנית, מכילה ומאפשרת.

התכנית פועלת בבאר שבע זו השנה שישית  באחריות אגף פנאי וקהילה בחברת 'כיוונים'.

 

לפרטים נוספים והרשמה לקורס: מאיה 08-6291306oritb@kivunim7.co.il |
*הקורס מועבר בהנחיית מאמנת מקצועית לקרב מגע ויתקיים במרכז טאובל בימי רביעי החל מחודש דצמבר*

 

אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן