בית האמנים - כיוונים

בית האמנים


מהפך זו המילה שמטיבה לתאר את מה שעבר בית האמנים בבאר שבע בשנה האחרונה. במהלך תקופת הקורונה בוצעה בבית האמנים מתיחת פנים בכל מתחם המבנה ובין היתר נחשפה הארכיטקטורה הנפלאה של המבנה בן 85 השנים שנמצא בעיר העתיקה של באר שבע.

המבנה ששופץ על ידי חברת כיוונים ועמותת היוצרים בנגב מאפשר כיום לקיים מספר תערוכות בו זמנית של אמנים שונים. בחלל המרכזי של בית האמנים מוצגת כיום התערוכה "חומר מקומי" בה שותפים כל חברי העמותה ובחללים האחרים עוד 5 תערוכות חלקן תערוכות אישיות של אמני הבית וחלקן של אמנים חיצוניים שנשבו בקיסמו של בית האמנים בימים אחרים מופעים מוסיקליים, וימי עיון בנושאים שונים.

חצר בית האמנים עברה גם היא שינוי והשבחה ולמבקרים מתאפשר ליהנות ממספר פינות קסומות. בחזית הבית פינת ישיבה מוצלת מוקפת בצמחיה ריחנית בה ניתן להתענג ממוסיקה נעימה וצליל פכפוך המים העולה מהמזרקה. בהמשכו של השביל הוקם גן פסלים מרהיב בסגנון ים תיכוני ובו מוצבים מגוון מעבודותיה של האמנית יהודית מאיר.

הבאים בשערי בית האמנים מתקבלים בסבר פנים יפות וחברי העמותה המפעילים את הבית עושים כמיטב יכולתם לספר את סיפורו של בית האמנים בעבר, את החזון התפעולי שמובילה כיום "עמותת היוצרים בנגב" ומערכת היחסים של בית האמנים והקהילות השונות בעיר בנגב ומעבר.

הביקור בבית האמנים אינו ביקור בעוד גלריה לאמנות, אלא חוויה רב חושית בעלת פנים רבות.

בימים אלו מוצגות התערוכות הבאות: חומר מקומי, תערוכה קולקטיבית של חברי העמותה ותערוכות היחיד "סודות שמצאתי בבודים" – יעקב פרידמן, "געגועים" -פנינה ברקאי, "התעוררות" -אורן רז, "בין סנט פטרבורג לדימונה" – נטליה רודניצקי, "בגלל הרוח" – ג'ורגינה דלמן.

בית האמנים יהיה פתוח בחול המועד סוכות:
ברביעי וחמישי, 22/23 לספטמבר בין השעות 10:00 – 14:00
בשישי ושבת, 24/25 לספטמבר בין השעות 10:00 – 13:00

האבות 55, העיר העתיקה
באר שבע
טל: 08-6273827
מייל: omanimbr7@gmail.com

בית האמנים
בית האמנים
בית האמנים
אהבתם? שתפו עם החברים שלכם
Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookEmail this to someonePin on Pinterest

 

דילוג לתוכן